Ondřej Císler, Klára Kvízová
Architektonické řešení výstavy o pražském brutalismu je založeno na minimálním zásahu do výstavního prostoru Veletržního paláce. Většina vystavovaných originálních plánů, perspektiv a fotografií je instalována v subtilních vitrínách ze skla a kovu. Vitríny jsou umístěny v rastru, který sjednocuje prostor výstavy. Tento systém je doplněn solitery soklů se sochami, prostoru s dobovým nábytkem, letmo instalovanými vitrínami kotvenými na sloupy pomocí červených kurtů. Klíčovým momentem osvětlení celé instalace jsou typograficky zpracované průsvitné plachty, zakrývající okna a vytvářející příznivé tlumené rozptýlené světlo.
Výstavu otevírá informační panel s dobovými fotografiemi architektury z období 60-80 let ve formě iluzorní architektury s odkazem na dobové „výstavky úspěchů“. Celý výstavní prostor je pojednán důsledným typografickým informačním řešením, pokrývajícím různé povrchy v prostoru a sjednocujícím barevně celkovou instalaci tak, aby se propisovala v prostoru Malé dvorany.
Architektonické řešení výstavy vzniklo v souladu s grafickým designem. Systém univerzálních kovových výstavních vitrín umožňuje vystavení choulostivých originálů, zastínění oken pak napomáhá optimalizaci světelných podmínek a umístění informační grafiky výstavy. Výstava zahrnovala instalaci originálních soch, mobiliáře, architektonických modelů, gobelínů atd. Některé exponáty byly fixovány na nosnou konstrukci pomocí kurtů, aby nedošlo k poškození památkově chráněného Veletržního paláce.